2008. december 31., szerda

Boldogat!

Tőlem sem maradhat el az óévbúcsúztató post. 2008 meglehetősen nehezen indult, ám annál bulizósabb, vidámabb év lett belőle. Viszonylag jól zártam a németországi ösztöndíj utolsó hónapját, láttam a Psychic TV-t, az Einstürzende Neubautent, az első Balaton Soundom is jól sült el, a Gödörnél és a belváros random pontjain, szórakozóhelyein eltöltött elmebeteg estékről és Berlinről nem is beszélve. 2009 pedig már most tartogat rengeteg új lehetőséget, változást, én pedig bízom egy még jobb, még tartalmasabb, még pörgősebb évben. Vár még rám rengeteg munka, egy diploma, és még ki tudja, mi minden. Én mindenesetre optimista vagyok.
Ma este pedig irány az A38, érezzétek jól magatokat, én is igyekszem.


Nagyon boldog új évet kívánok!




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...