2009. november 17., kedd

A fekete ABC

A legnagyobb barom vagyok, hogy nem vettem meg ezt a kis könyvet Helsinkiben, pedig ott tartottam a kezemben, hogy majd utolsó nap, ha marad pénzem. Hát maradt, bőven, csak elfelejtettem elmenni érte. Ennyi. Pedig első látásra szerelem volt.

Julian Hibbard fotókönyvéről van szó, mely a The Noir A-Z címet kapta. S ebben a címben benne van nagyjából minden, amiről a dolog szól: az ABC 26 betűjére reflektál egy-egy szóval, s az ahhoz megfelelő keserédes, fekete humorral fűszerezett, meg úgy eleve fekete tónusú és hangulatú fotókkal illusztrálja az élet sötét oldalát - gyerekkori élményeknek adózva, röpke és jelzésszerű sztorikat elmesélve.

Csinos kiadvány, aki belefut valahol, szóljon!






Julian Hibbard



3 megjegyzés:

www.janetteria.com írta...

Nekem is szóljon, mert ez nagyon klasszul hangzik! :-)

Katta írta...

Na, megnezzem Neked Waterstonesba? ;)

VividFluxury írta...

vááá!!! IGEN! :D (huszon-x euro amúgy) :*******

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...