2010. március 7., vasárnap

Gareth Pugh, mint a McQueen label új kreatív igazgatója?

McQueen halála után rögtön megkezdődtek a találgatások, vajon mi lesz a labellel, megmarad-e és ha igen, ki viszi tovább. Gareth Pugh neve az elsők között merült fel, és ha hihetünk a Telegraph UK cikkének, bizony ő a legesélyesebb arra, hogy kezei közé vegye az irányítást. Ezt persze sokan tudták előre.
ÉS MÉGSEM!
Most már pont az egész sztori ellenkezője jelent meg a Telegraph-on, miszerint nem is volt szó ilyesmiről. Na mindegy, a véleményemet (lejjebb) tartom.


És én igazából nagyon nem tudom, mire számítsak. Odavagyok Gareth munkáiért, a kezdetektől fogva rajongásig imádom, de mégsem érzem azt a sokszínű (és ezt szó szerint is lehet érteni, hiába furcsa ez pont az én "számból") kreativitást, amit McQueen képes volt minden egyes kollekcióval kifacsarni magából. Persze nem véletlen, hogy Pugh-t vették elő, mert van benne tökösség meg teatralitás bőven, de egy ideig még szkeptikus maradok.
Nagy falat lesz ez, már ha minden a terv szerint halad. Innen is sok sikert Gareth-nek, nagyon kíváncsi vagyok, mit alkot majd.


Az új álláspont: Telegraph UK

Forrás: Telegraph UK



2 megjegyzés:

Ms.Brigitte írta...

Gareth Pugh??? Jaj, ne. Szerintem nem ő lenne a legmegfelelőbb tervező.

VividFluxury írta...

Szerintem sem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...